12 Nisan 2010 Pazartesi

ilk tıkırtısı klavyenin

ben eski kafalıyım biraz. ben yazarım, evet çok hem de; ama paylaşmam, ama okumam ama okutmam. kendimi bildim bileli hep bir defter olur hayatımda, ama açıkta durmaz dolap diplerine çekmece altlarına saklanır hep, niyeyse? Küçükken aşk yazardım, bana bunu yaptı, onu şurada gördüm bugün diye, sonra büyüyünce açar okurdum, gülerdim, ne komikmişim derdim. başka bir şeyler yazardım, daha da büyüdüğümde yine komik gelecek. Sonra değişti, sonra dedim ki bunun için yazı mı yazılır, çünkü farkettim ki sadece üzgünken kalem kağıt gelir olmuş aklıma. Normal şeyler yazmak istedim, e dedim ben bunları paylaşırım o zaman, dolaba, çekmeceye sokmaya gerek yok.
Dur dedim bir blog açayım kendime, oraya yazayım, defter ama dursun hala dolapta çünkü lazım olur o hep. Ama kimseye de söylemedim bu blogu, aramızda kalsın; dedim ya ben eski kafalıyımdır biraz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder