30 Ocak 2011 Pazar

Sen & Ben İçimde

Bu yazıya başladım, ben, yarıladım uzattım ama sonra istemedim, benim olan bana kalsın istedim, tek tek bütün Duman konserlerimizi bu kadar seneler boyunca sana söylediğim şarkıları, bize uyan, uymuş olan sözleri yazdım, çizdim, hayal ettim... Sonra sildim, benim bildiğimle, senin bildiğin yeter bize dedim. Kaç Duman albümü eskittik, kaç yılı geride bıraktık, kaç şarkıyla aşık oldum ben sana, kaç şarkısıyla küfrettim, kaç şarkısını birlikte dinledik, kaçında sarhoş olduk. Ama geriye sadece güzelleri biriktirdik. Ve sonuç olarak

Yolun ardına bakmadık yorulmadık
Bak hala burdayız
Belki delirdik de delirdik
Bak hala burdayız
Biz neler içtik neler yedik
Bak hala burdayız....
dedim ben kendime, şimdi de sana; bir de bunu istedim dinlemek, her şarkıdaki "sen", hep sen oldun diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder